mandag den 13. februar 2012

Dansk Ilder Udstilling 2012

I weekenden var vi til Dansk Ilder Udstilling (DIU) i Herning. Selve udstillingen gik rigtig godt, og vi var færdige i ordentlig tid. Jeg synes også det var rigtig dejligt, at det ikke var de sædvanlige ildere, der rendte med præmierne. Dette gjorde at nogle af de nye ejere også kunne prøve glæden ved at vinde noget.

Her er hvad jeg fik med hjem fra udstillingen. Jeg er en meget meget stolt madmor!

Der blev taget rigtig mange billeder på dagen. Jeg fik desværre ikke taget nogle billeder, da jeg jo var medarrangør og havde en del at lave på dagen. Heldigvis fik andre taget nogle billeder. Jeg har lånt nogle af deres billeder, så i kan se lidt fra dagen. Så her er der lidt billedspam.

Pepsi klarede sig ud over alle forventninger. Jeg fik en rigtig flot 2. plads, kun slået af sin bror Perry (Rainbow Ferrets). 

Macto fik en super flot 1. plads efter recall med 3 andre. Derudover fik han sit champion certifikat. Jeg blev så glad, at jeg begyndte at græde da Anne læste ham op - selvom jeg godt vidste, at han havde fået det.

Venus fik igen i år en 1. plads. Derudover vandt hun 'bedste andre farver', hvilket jeg synes hun har fortjent så mange gange - og endelig fik hun det! Jeg er så stolt af hende.

Her er de flotte vindere af BIS (Bedst i Show) og BIM (Bedst i Modsat). Jeg synes ikke, det kunne være blevet andre end disse to - og det er bare fortjent. El Camino fik BIS og Aylen (FerretParadise) fik en BIM.

Her modtagert Lancelot sin præmie for at være den tredje mest vindende ilder siden DIU 2011. Han blev nummer 3 på Dansk Ilder Rangliste.

Alle BIV'erne. Hvor Venus fik en 'Bedste andre farver'.

Gaius nød sin pinke kurv.

Venus, Pepsi og Macto virkede også ret ligeglade med alt hvad der foregik. De hyggede sig i deres kurv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar